پیکان هم برای استقلال دردسرساز می شود سمیعی در استقلال فقط امضا می کند! چرا ترابی به ترکتور نمی رود؟ ارونوف قصد جدایی از پرسپولیس دارد استقلال به دنبال شکار نقل و انتقالاتی پرسپولیس| آلوز به کجا می‌رود؟ احتمال محرومیت ۴ بازیکن استقلال در بازی با فولاد هشدار برای بازیکنان استقلال| چهار بازیکن در محرومیت ترکیب احتمالی استقلال برابر فولاد در هفته بیست و هفتم | نسخه نکو برای بازگشت به صدر پخش زنده بازی منچستریونایتد و آرسنال در لیگ انگلیس (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین استقلال و پرسپولیس در بین تیم‌های برتر آسیا + جدول کوپال ناظمی: پول اسپانسر‌ها خرج داوران نمی‌شود جانواریو: با قهرمانی استقلال خوشحال می‌شوم برد پرگل پرسپولیس مقابل تیم ملی جوانان تاریخ و ساعت بازی استقلال و فولاد در لیگ برتر | جنگ صدر و قعر موج دستگیری‌ها در فوتبال | ازفعالان رسانه‌ای تا مدیران فوتبالی آلوز در تیررس پرسپولیس اورونوف از ایران رفت! متهمان پرونده فساد در فوتبال ایران به دادگاه رفتند جهانبخش: دوست دارم در یکی از لیگ‌های خوب اروپا بازی کنم نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و کالیاری| برد قاطع در سن سیرو
سرخط خبرها

شروع فصل سخت مونیخی‌ها

  • کد خبر: ۱۷۹۶۵۵
  • ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷
شروع فصل سخت مونیخی‌ها
رقابت‌های بوندس‌لیگا از فردا با دیدار بایرن و وردربرمن آغاز می‌شود.

شهرآرانیوز - رقابت‌های بوندس‌لیگای آلمان درحالی از فردا با دیدار دو تیم بایرن‌مونیخ و وردربرمن آغاز می‌شود که به نظر می‌رسد شاگردان توماس توخل هنوز با روز‌های خوبشان فاصله دارند. بایرن‌مونیخ فصل جدید را ناامیدکننده آغاز کرد تا بیشتر از قبل مشخص شود که عملکرد این تیم نسبت به فصل گذشته پیشرفتی نداشته است.

باخت ۳-۰ بایرن‌مونیخ در سوپرکاپ آلمان مقابل لایپزیش، باعث شد که شکست‌های فصل گذشته این تیم در رقابت‌های مختلف برای هوادارانشان تداعی شود. بایرن در دیدار سوپرجام شباهت‌های انکارناپذیری با نسخه فصل گذشته خودش دارد و توخل کار دشواری برای تبدیل این تیم به همان باشگاه ترسناک و قدرتمند چندفصل گذشته دارد. البته اضافه‌شدن هری کین، ستاره گل‌زن انگلیسی، به جمع این تیم، امید طرف‌داران را برای بهبود اوضاع تیمشان بیشتر کرده است.

دیوار دفاعی متزلزل بایرن

باخت ۳ بر ۰ در آلیانزآرنا خود گویای همه‌چیز است. مانند فصل قبل، خط دفاعی بایرن همچنان متزلزل عمل می‌کند و در رأس آن‌ها دایوت اوپامکانوی بیست‌وچهارساله است که بسیار دیر وارد دوئل‌ها می‌شود. او در این بازی خوش‌شانس بود که از زمین اخراج نشد. علاوه بر آن، بازیکنانی مانند یوشوا کیمیش، کنراد لایمر و بنجامین پاوارد هم در این بازی بسیار پراشتباه عمل کردند و این نشان می‌هد بایرن اصلا در کار‌های دفاعی آماده نیست.

اما مهم‌ترین مشکل کنونی باواریایی‌ها، یک خط عقب‌تر و درون دروازه است. هنوز مشخص نیست که مانوئل نویر چه زمانی به‌طور کامل از مصدومیت رها می‌شود. از طرفی مونیخی‌ها یان زومر را هم به‌تازگی به اینتر فروخته‌اند تا حالا با نداشتن دروازه‌بانی مطمئن روبه‌رو باشند. روزنامه ورزشی بیلد مدعی شده است که هیچ‌کس در بایرن نمی‌تواند به‌درستی پیش‌بینی کند که نویر چه زمانی می‌تواند بار دیگر در دروازه این تیم قرار بگیرد.

بسیاری از مدیران این باشگاه معتقدند که بهتر است بایرن از نویر دل بکند و برای جذب جانشین و شماره‌یک مطمئن در همین پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی اقدام کند. نام‌هایی مانند مایک مینیان و وویژیک شزنی، دروازه‌بانان دو تیم ایتالیایی میلان و یوونتوس هم مطرح شده است، اما مسئله مربوط به قدرت خاصی است که نویر از آن برخوردار است. گفته می‌شود که مدیران بایرن احترام زیادی برای او قائل هستند، اما فراتر از آن، این بازیکن نفوذ زیادی در این باشگاه دارد و همین موضوع کار را برای کنارگذاشتنش و انتخاب جانشین دشوار کرده است.

باواریایی‌ها چشم‌انتظار درخشش کین

دیگرمشکل مونیخی‌ها در خط حمله آن‌هاست. پس از اینکه تابستان گذشته لواندوفسکی از این تیم به بارسلونا پیوست، باواریایی‌ها هنوز نتوانسته‌اند جای خالی او را پر کنند. در دیدار سوپرجام برابر لایپزیش، ماتیاس تل باید دست‌کم سه گل به ثمر می‌رساند، اما کیفیت لازم را از خود نشان نداد. لروی سانه و سرژ گنبری نسبت به فصل گذشته بسیار بهتر بازی می‌کنند، اما این دو بازیکن هم خطری روی دروازه لایپزیش ایجاد نکردند.

حتی حضور هری کین، ماشین گل‌زنی جدید باواریایی‌ها در زمین هم نتوانست مشکل این تیم در گل‌زنی را برطرف کند. در بحث رهبری تیم هم با وجود مصدومیت توماس مولر و مانوئل نویر، بایرن در این بازی هیچ بازیکنی نداشت که بتواند تیم را در زمین پیش ببرد؛ به‌خصوص پس از دریافت گل یا ازدست‌دادن موقعیت‌ها. ماتیاس دلیخت و کیمیش برای رهبری بایرن در این بازی مناسب نبودند و بیشتر از تیم، درگیر مشکلات خودشان بودند.

درماندگی توخل در اوضاع سخت

بدترین موضوع بین همه این مشکلات، درماندگی کادرفنی است. از توخل پس از بازی پرسیده شد که برای برطرف‌کردن ضعف‌های تیمش از کجا شروع خواهد کرد، ولی پاسخ این مربی آلمانی زیاد دل‌گرم‌کننده نبود: اکنون نمی‌دانم و راه‌حلی ندارم. شوکه شده‌ام و به‌شدت ناامید شده‌ام و نقطه شروعی ندارم. این اولین باری نیست که این مربی به این حد از درماندگی می‌رسد.

در ماه می، وقتی بایرن مقابل لایپزیش ۳-۱ شکست خورد و ممکن بود به قیمت ازدست‌رفتن بوندس‌لیگا تمام شود، توخل در مصاحبه پس از بازی گفت: ما مشکلات زیادی داریم که من منشأ آن‌ها را متوجه نمی‌شوم. من نمی‌توانم چیزی را که از دست رفته است، بازگردانم. تنهاخبر خوب برای بایرن این است که سوپرکاپ به‌طور رسمی بخشی از فصل گذشته است. فردا در افتتاحیه بوندس‌لیگا مقابل وردربرمن، باواریایی‌ها فرصت دیگری برای شروع خوب فصل جدید دارند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->